Staat je vraag of opmerkingen er niet tussen? Neem van gerust contact met ons op.
Wij gebruiken verschillende verzendmethodes:
Levertijd PostNL & DHL
Zodra wij het pakket versturen, dan ontvangt u per e-mail een track & trace code, waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen. Daarna leveren PostNL & DHL in 99 procent van de gevallen binnen 24 uur. Als u twee keer niet thuis bent, laat de bezorger een kaartje achter, met daarop het adres van het dichtstbijzijnde depot van PostNL of DHL. Hier kunt u het pakket ophalen met een geldig legitimatiebewijs.
Levertijd transportbedrijf
Ook het transportbedrijf levert in 99 procent van de gevallen binnen 24 uur nadat het bij ons is verstuurd. Wordt uw pakket verzonden door het transportbedrijf, dan krijgt u geen track&trace-code. Vergeet niet om uw telefoonnummer en emailadres te vermelden bij uw contactgegevens, zodat de chauffeur u kan bereiken.
Bezorging op zaterdag
PostNL & DHL bezorgen ook op zaterdag. Het transportbedrijf bezorgt alleen op werkdagen (van maandag tot en met vrijdag).
Waar blijft mijn bestelling?
Ondanks dat wij er naar streven om uw bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling te versturen, kan het door drukte soms wat langer duren. Wanneer de bestelling bij ons vertrokken is, ontvangt u een leverbevestiging met track en trace code per email. Mocht u na deze leverbevestiging het pakket na enkele dagen nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Nielsen autopoetsmiddelen.
Verzendkosten Nederland
Nielsen autopoetsmiddelen hanteert verschillende tarieven voor verzendingen. Hoe hoger het aankoopbedrag, hoe lager de verzendkosten. Bij bestelling tot € 150,- excl. btw brengen wij € 7,50 excl. btw verzendkosten in rekening. In Duitsland en België € 9,50 excl. btw. Bij een bestelling vanaf € 150,- excl. btw brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Verzendkosten België en Duitsland
Voor een verzending naar België of Duitsland brengen we €9,50 excl. btw verzendkosten in rekening. BTW over verzendkosten: wij krijgen af en toe vragen over het berekenen van BTW over verzendkosten. Op de website van de Belastingdienst kunt u nalezen waarom wij BTW over onze verzendkosten rekenen.
Heeft u een verkeerd product besteld of bevalt een product u niet? Dan kunt u ervoor kiezen om het product te retourneren. Nielsen autopoetsmiddelen hanteert de volgende regels bij het retourneren van een product:
Als het geretourneerde product niet voldoet aan bovenstaande regels, kunnen wij het product niet retour nemen.
Wat moet ik doen om een product te retourneren?
Om het product te retourneren dient u het retourformulier te downloaden. Hier vult u uw gegevens in. Het ingevulde formulier stuurt u op naar Nielsen autopoetsmiddelen samen met het te retourneren product. Na ontvangst van het pakket, sturen wij u een factuur met het bedrag dat u nog van ons ontvangt. Heeft u ervoor gekozen om het product te ruilen voor een ander product, dan ontvangt u van ons een factuur met daarop het te betalen bedrag. Na ontvangst van de betaling versturen wij de bestelling.
Verzendkosten retourzending
De verzendkosten van een retourzending betaalt u zelf. Bij een verkeerde levering door Nielsen autopoetsmiddelen betalen wij uiteraard de verzendkosten.